hide

Need a gift for a gifted musician?

The SoundCloud Premium accounts also come as virtual gifts and it takes only two minutes to get one. Head over to our Gift page and check out the different Premium accounts starting at only €29 per year.

Gift page

About

I do this for fun, and to put positive messages to a beat you can bob your head to!

TylerCollins Tyler Collins, Grover Beach

Follow
  • A Comment on Airøspace [不良品]'s
    Play
    Samurai Outlaw - Paranoia Agent [prod. Youtaro ... at 1.14
    on July 30, 2014 05:08
  • A Comment on lureezee's
    Play
    Lie Down at 0.21
    on December 05, 2013 10:43

    this is still so awesome

  • A Comment on Jumi!'s
    Play
    Kentucky Bourbon (feat. Monnize Wolff) at 1.46
    on December 05, 2013 10:29

    i sound dumb now that i listen, my head is spinnin...

  • A Comment on hueart's
    Play
    Candles (c) 2012 at 0.43
    on December 05, 2013 10:22

    Going hooomeee..

  • A Comment on hueart's
    Play
    Candles (c) 2012 at 0.08
    on December 05, 2013 10:21

    Ive loved this song for a long, long time now..

  • A Comment on Jolan Allen's
    Play
    100 Grand (Remix) Freestyle by Dahzse B at 3.24
    on October 30, 2013 09:47

    haha aint no god damn vegan

  • A Comment on Jolan Allen's
    Play
    Yay Yay (Remix) Ft. Dahzse B at 0.44
    on October 30, 2013 09:40

    god damn your flow is nice

  • A Comment on DUMBWISE's
    Play
    As I entertain myself ft. Valen (ruff) at 0.26
    on July 27, 2013 15:47

    Wheres the dl link yo

  • A Comment on .andy.'s
    Play
    ANDY X BETTERDAYS at 1.19
    on July 02, 2013 09:40

    Whos made the beat? Sounds like some remixed nujabes or something

  • A Comment on Jumi!'s
    Play
    Back To School (feat. Airospace) at 1.44
    on January 21, 2013 06:45

    is this an EP you 2 are working on?

  • A Comment on Jumi!'s
    Play
    Kentucky Bourbon (feat. Monnize Wolff) at 1.33
    on January 21, 2013 06:42

    diggin all your shit

  • A Comment on Jumi!'s
    Play
    Just Dessert at 1.11
    on January 21, 2013 06:40

    youve got a good voice for music

  • A Comment on Jumi!'s
    Play
    Just Dessert at 0.34
    on January 21, 2013 06:39

    damn dude this is dope

  • A Comment on WhosJoro's
    Play
    Back In The Day at 2.06
    on September 09, 2012 06:12

    damn you are really good at telling a story. dont stop making music

  • A Comment on -Fresh-'s
    Play
    Early Worms (Instrumental) *Makemind
    on August 29, 2012 04:10

    jesus christ

  • A Comment on Feelit Piine's
    Play
    Livin in the Now ft. Joro at 0.59
    on August 02, 2012 23:07

    I likethis keep it up man.

  • A Comment on TylerCollins's
    Play
    T&j- Prod. Nomak at 0.23
    on June 01, 2012 17:23

    @airospace: hahaha thats funny and thanks man, its a great feeling being complimented by one of my favorite artists lol.

  • A Comment on cauzndefx's
    Play
    Cauzndefx ft. Geoff Simons - Bad Trip (Vaccinat... at 1.01
    on May 25, 2012 02:08

    Woah .. dont stop making music guys..

  • A Comment on DUMBWISE's
    Play
    compiled frees/writtens '12 at 0.24
    on May 08, 2012 18:02

    youre the shit

  • A Comment on Eddie lockrey's
    Play
    OLD SHIT (bad quality) at 1.04
    on May 01, 2012 14:07

    this bass man..... please remake this song in better quality it would be really awesome

  • A Comment on Eddie lockrey's
    Play
    Sup candy-assgots? at 2.06
    on May 01, 2012 14:01

    I really just cant get over this haha you are a genius man........

  • A Comment on Eddie lockrey's
    Play
    Roody-Poo Bugaloo at 0.59
    on May 01, 2012 13:50

    @Drakblod: SERIOUSLY you should be rockin crowds packed wall to wall of people man....

  • A Comment on Eddie lockrey's
    Play
    Sup candy-assgots? at 0.51
    on May 01, 2012 13:48

    @tcfromgb: like alot of people make enjoyable music and dubstep isnt really my thangg but i listen to this for enjoyment this is so perfect dude its hard to believe you actually made this.. i know alot of people who make dubstep too and this seems the best haha

  • A Comment on Eddie lockrey's
    Play
    Sup candy-assgots? at 0.51
    on May 01, 2012 13:47

    this bass is so heavy.. i wish i could find my other headphones...... you got a REALLY thing going for you man

  • A Comment on Eddie lockrey's
    Play
    untitled (just a skeleton, not even close to fi... at 0.25
    on May 01, 2012 13:45

    where the fuck is this sample from haha this is so dope dude you need to make more songs

  • A Comment on TylerCollins's
    Play
    T&j- Prod. Nomak at 1.19
    on May 01, 2012 13:43

    @SoundSells: yeah i had no idea what that meant but i took it for a compliment hahaha, maybe we can find a median of our styles and make a song together or something

  • A Comment on CazzViP's
    Play
    I invented money at 1.28
    on April 28, 2012 05:33

    bought hell now I visit in a wooly mammoth coat

  • A Comment on TylerCollins's
    Play
    T&j- Prod. Nomak at 1.08
    on April 23, 2012 05:32
  • A Comment on TylerCollins's
    Play
    T&j- Prod. Nomak at 0.54
    on April 15, 2012 22:47

    @-Fresh-: Thanks man im glad you like it

  • A Comment on lureezee's
    Play
    Lie Down at 0.36
    on February 08, 2012 08:24

    @lureezee: No problem, keep it up :)

  • A Comment on lureezee's
    Play
    Lie Down at 0.36
    on February 07, 2012 04:14

    I really like this, you got a nice voice! You deserve alot more followers

Share to WordPress.com

If you are using self-hosted WordPress, please use our standard embed code or install the plugin to use shortcodes.
Add a comment 0 comments at 0.00
    Click to enter a
    comment at
    0.00