hide

Need a gift for a gifted musician?

The SoundCloud Premium accounts also come as virtual gifts and it takes only two minutes to get one. Head over to our Gift page and check out the different Premium accounts starting at only €29 per year.

Gift page

toddc612 Todd, Minneapolis, United States

Follow
  • A Comment on Demouche's
    Play
    Demouche - Fritz 12-8 at 0.48
    on July 16, 2014 22:09

    ..red granddaddy robe with a spliff in my hand. Chill.

  • A Comment on Moods (Official)'s
    Play
    Moods - Voodoo at 1.11
    on May 26, 2014 16:18

    Damn, brown suga.. you got me hooked!

  • A Comment on Suede (S.A)'s
    Play
    Don't Look Back at 0.15
    on May 09, 2014 20:09

    Listened to the original mix back in the day a ton. Great re-work!

  • A Comment on Suede (S.A)'s
    Play
    All Day at 3.07
    on May 03, 2014 22:05

    Dig it. Promising.

  • A Comment on Jaya Prime's
    Play
    Massive Attack vs Portishead - Teardrop on Road... at 2.49
    on May 03, 2014 21:56

    Wow. Brings back memories. Smooth as shit. Nice job!

  • A Comment on Blood Orange's
    Play
    Uncle ACE (a/jus/ted Remix) at 0.05
    on April 17, 2014 23:02

    This is sex.

  • A Comment on Moods (Official)'s
    Play
    Jamiroquai - Too Young To Die (Moods Refix) at 1.09
    on April 17, 2014 23:00

    Moods is always so dope. I jammed to the original of this back in the early 90

  • A Comment on FutureScienceBeats's
    Play
    ACKRYTE - SOLVE FOR X - napkin at 1.19
    on April 17, 2014 22:50

    Head-knockin'..

  • A Comment on shagabond˚'s
    Play
    Electric Feel - Henry Green (shagabond edit) at 2.00
    on April 17, 2014 22:41

    I'm loving this track! Great redo of a classic.. nice job

  • A Comment on Jetpack Jones's
    Play
    Stoner Hill (Prod. By Brock Berrigan) at 1.03
    on April 04, 2014 17:42

    *Headknockin'*

  • A Comment on Jetpack Jones's
    Play
    A Shade Of Love (Prod. By Brock Berrigan) at 0.19
    on February 02, 2014 17:47

    Gotta get up and dance!

  • A Comment on Demouche's
    Play
    αtu - Close (Demouche Remix) Free DL. at 0.26
    on January 31, 2014 21:24

    I get lost in this. Thanks.

  • A Comment on gimmenoisebeattape's
    Play
    Sloslylove - Juicy Flavors at 0.09
    on January 30, 2014 19:27

    Sick. Twin Cities beatmakers in the house!

  • A Comment on Eden Hagos's
    Play
    F e e l i n g s [mix] at 7.12
    on January 30, 2014 16:53

    Great mix.. really enjoying it.

  • A Comment on Elaquent's
    Play
    The Official. at 0.47
    on January 02, 2014 20:34
  • A Comment on Flume's
    Play
    The Mixtape at 0.33
    on November 15, 2013 15:15

    I just got hit in the face with this beat..!

  • A Comment on BrockBerrigan's
    Play
    Scotch on a Yacht (Drums by Ryan Hemsworth) at 0.24
    on November 06, 2013 15:19

    Sick as usual..

  • A Comment on Suede (S.A)'s
    Play
    Beautiful Scenes at 2.56
    on October 25, 2013 15:20
  • A Comment on BrockBerrigan's
    Play
    Turntable.fm Set - Oct. 7th at 10.11
    on October 08, 2013 19:57

    Why do you always have to kick my ass, Brock? Love it, as always.

  • A Comment on Galimatias's
    Play
    Voyage (Mix) at 14.05
    on October 08, 2013 19:12
  • A Comment on Psymun's
    Play
    Psymun x prime.cut - "underpantMS2013" at 0.11
    on September 26, 2013 19:05

    Space-aged, dope shit!

  • A Comment on BrockBerrigan's
    Play
    Dumpster Diving (New Album Out Now) at 0.52
    on September 20, 2013 17:44

    Always coming through with the dopest beats this side o' town.. my man, Brock. Keep it up!

  • A Comment on AbJo's
    Play
    Rule The World (Lauryn Hill Flip) at 1.05
    on September 20, 2013 17:42

    Yup, yup.. I feel it.

  • A Comment on future classic's
    Play
    Scenic - Hours On End at 2.10
    on September 13, 2013 16:41

    Nice.. reminds me of Slowdive.

  • A Comment on PHANTOGRAM's
    Play
    Black Out Days at 1.24
    on September 13, 2013 16:37

    Can't wait to see you guys live!

  • A Comment on NTS RADIO's
    Play
    You'll Soon Know w/ Tim Parker & Special Guest ... at 1.36
    on September 06, 2013 19:08

    Really dig this part of the broadcast..

  • A Comment on Kraak & Smaak's
    Play
    Good For The City (feat. Sam Duckworth) at 0.40
    on August 23, 2013 16:41

    Great work, guys!

  • A Comment on Kraak & Smaak's
    Play
    Retro Stefson - Qween (Kraak & Smaak Remix) at 2.22
    on August 09, 2013 19:37

    Now it gets damn funky!

  • A Comment on SOULECTION's
    Play
    Soulection Radio Show #139 w/ DJ Harrison at 11.03
    on August 09, 2013 16:13

    Ohh yeah.. I know this voice.. smooth!

  • A Comment on Suede (S.A)'s
    Play
    Culture at 2.38
    on July 26, 2013 01:21

    I'm trippin' out.

  • A Comment on Essef's
    Play
    Deep DnB Sessions Show - Good Looking Records S... at 14.40
    on July 22, 2013 18:57

    Oh yeah.. Logical Progression shit!

  • A Comment on LAKIM's
    Play
    Don't Need You at 1.10
    on July 19, 2013 16:16

    I'm dancing in my seat right now.. awww, yeah!

  • A Comment on Suede (S.A)'s
    Play
    Make Believe at 2.15
    on July 19, 2013 16:05

    I know this vocal chop.. what is it again?

  • A Comment on Suede (S.A)'s
    Play
    Make Believe at 1.56
    on July 19, 2013 16:04

    Nice beat, dude. Like it!

  • A Comment on Till von Sein's
    Play
    Tilly´s Fave Jams at 12.31
    on July 15, 2013 16:09

    Awwww, no you did-int..!

  • A Comment on pushandrun's
    Play
    Ifan Dafydd - Treehouse / To Me - PAR 4 at 0.36
    on June 20, 2013 03:25

    Mind blowing. Completely epic. Favorite..

  • A Comment on Kraak & Smaak's
    Play
    The Future Is Yours (Detroit Swindle Revox) at 5.39
    on June 19, 2013 21:32

    Awww yeah.. time to DANCE!

  • A Comment on fitzroy's
    Play
    Fitz x Stwo - Sylvaner at 0.58
    on June 01, 2013 20:41

    Awww yeah... my head is boppin'.

  • A Comment on Laruche Records's
    Play
    Elaquent - LarucheMIX #11 at 5.24
    on May 30, 2013 18:25

    Ohhh, lordy! Funk it up real good! Diggin..!

  • A Comment on mountkimbie's
    Play
    Mount Kimbie - You Took Your Time (feat. King K... at 0.25
    on May 22, 2013 19:13

    Always loved Mount Kimbie.. cheers, guys!

Share to WordPress.com

If you are using self-hosted WordPress, please use our standard embed code or install the plugin to use shortcodes.
Add a comment 0 comments at 0.00
    Click to enter a
    comment at
    0.00