hide

Need a gift for a gifted musician?

The SoundCloud Premium accounts also come as virtual gifts and it takes only two minutes to get one. Head over to our Gift page and check out the different Premium accounts starting at only €29 per year.

Gift page

About

hello I'm a mighty mysteryous madafaka.

sludgey fery Pályi, Budapest, Hungary

Follow
  • A Comment on WAKING THE CADAVER's
    Play
    WAKING THE CADAVER - LUMPED UP (2013 pre-produc... at 3.06
    on January 20, 2013 20:04

    very satisfying.

  • A Comment on [orsolya]'s
    Play
    fénykard at 0.00
    on October 31, 2012 12:17

    Fantasztikus akkordprogresszió!

  • A Comment on [orsolya]'s
    Play
    rámpa at 0.52
    on October 30, 2012 21:06

    Isteniek a dalaid!

  • A Comment on sludgey's
    Play
    Carnifex - Lie to my face vocal cover at 0.20
    on July 12, 2012 13:54

    @Siege Cats: Tha CG Katz always got the point. One love!

  • A Comment on Kailin's
    Play
    Colours [2011] [remastered] at 0.24
    on June 22, 2012 12:11

    Gotta love this melody... You guyz will be famous a day

  • A Comment on TreWatson's
    Play
    How Do You Kids Use Garage Band? I'm Serious, T... at 0.04
    on June 01, 2012 18:58

    what a shitty snare lol... not blaming yhu tho

  • A Comment on Volumes's
    Play
    INTAKE "The Concept of Dreaming EP" at 0.43
    on May 22, 2012 05:44

    BOWWWWWWMMMMMN!

  • A Comment on Skewfuzz's
    Play
    Skewfuzz - Heck [Free 320 Download] at 2.07
    on October 28, 2011 14:02

    this is toooooooooo fucking sexy!!!!` omg *pissed in my pants*

  • A Comment on Skewfuzz's
    Play
    Skewfuzz - Skeleton [Free 320 Download] at 1.48
    on October 28, 2011 14:01

    this isssh is just way too impressive!` man, I'm into making dubstep recently (I have a broad musical background including classical music, rock and all the shit) and I really wanna make something similar. Could you give me just a few instructions?` I'd be grateful!!!!'

  • A Comment on boyinabanddotcom's
    Play
    DjentStep (Dubstep + Metal Genre Mash) at 1.42
    on October 27, 2011 16:53

    am I djust present at the birth of a nu genre?'

  • A Comment on DebojyotiSanyal's
    Play
    DJENTS TOILET_-_Very rough Djent tone test mix ... at 0.47
    on September 23, 2011 11:37

    LOOOOOOVE! I love ya much more than Skyharbor. Sorry but I felt it as a must to compare you with your competitive countryman.

  • A Comment on Akeldama's
    Play
    Motionless; Emotionless at 1.38
    on September 22, 2011 01:43

    oooooh I'm cumming!!! these clean vocals are unbelievable!!!!!

  • A Comment on Akeldama's
    Play
    Careless Whisper (George Michael Cover) at 2.41
    on September 22, 2011 01:32

    here's when I go mad

  • A Comment on Akeldama's
    Play
    Love at Last - Happiness In Your Direction (Fea... at 0.25
    on September 22, 2011 01:20

    maaaan, this is magic. yo riffs are way more beautiful than all of yo competitors'. Akeldama is the best djent around along with Drewsif Stalin and Shattered Skies. I mean all around the world!

  • A Comment on DrewsifStalin's
    Play
    Furious at 0.40
    on September 21, 2011 19:49

    love this part! this reminds me of ... Beneath the Massacre again a little bit. Do u dig them?

  • A Comment on DrewsifStalin's
    Play
    Blessing Akhenaten (clip) at 1.19
    on September 21, 2011 19:18

    this is cute, but you should av done the final breakdown of the song off the rerelease version of the album, that's extra tight!

  • A Comment on DrewsifStalin's
    Play
    Blessing Akhenaten (clip) at 1.07
    on September 21, 2011 19:17
  • A Comment on DrewsifStalin's
    Play
    Blessing Akhenaten (clip) at 0.02
    on September 21, 2011 19:16

    I fuckin dig your creative mind !

  • A Comment on DrewsifStalin's
    Play
    Overjoyed at 0.35
    on September 21, 2011 19:12

    this song is an example of how your album should sound like. I mean djent w great clean vocals. This is the direction I suggest.

  • A Comment on DrewsifStalin's
    Play
    Collapse (Pre-Production) at 0.41
    on September 21, 2011 18:50

    @siedmiogrzesznik: yeah, it's also 1 of ma fav songs from An Insomniac's Narrative. tho I would suggest u to employ clean vocals, it would make the outcome of your music much more unique.

  • A Comment on DrewsifStalin's
    Play
    Impulse 101 (Feat. Tre Watson) at 0.00
    on September 21, 2011 17:14

    yeah, the beginning is actually pretty similar to the Beneath the Massacre song "Condemned". that means nothing bad. but u should make more stuff lyk that!

  • A Comment on DrewsifStalin's
    Play
    Impulse 101 (Feat. Tre Watson) at 0.00
    on September 21, 2011 17:10

    reminds me of Beneath the Massacre I LOOOOVE that shit one of ma fav styles of all !!!! maaan keep doing this stuff

  • A Comment on Shattered Skies's
    Play
    03 - Attrition - [Reanimation EP] at 1.16
    on May 14, 2011 07:35

    @marge1996: agree with the dude so much!!

  • A Comment on Shattered Skies's
    Play
    03 - Attrition - [Reanimation EP] at 3.57
    on May 14, 2011 07:28

    kick-ass bassline, I'd lick it

  • A Comment on Century Media Records's
    Play
    ARSONISTS GET ALL THE GIRLS - The 42nd Ego at 0.06
    on May 04, 2011 15:21

    I'm a waiter and I suddenly drop all the trays at this moment

  • A Comment on Ever Forthright's
    Play
    Dispose of Your Optimism - DEMO at 7.16
    on May 04, 2011 14:58

    I really appreciate the length of the songs.

  • A Comment on JakeBowen's
    Play
    All New Materials into Buttersnips interlude at 0.52
    on May 04, 2011 12:56

    @Praying4estella: yeah man, totally agreed

  • A Comment on Haunted Shores's
    Play
    Harrison Fjord - demo at 4.02
    on May 04, 2011 11:54

    @chrisjmay: hahah yes after all it's about fjords that's kinda Norway and black metal

Share to WordPress.com

If you are using self-hosted WordPress, please use our standard embed code or install the plugin to use shortcodes.
Add a comment 0 comments at 0.00
    Click to enter a
    comment at
    0.00