Track artwork

[M.C] Price Tag- Jessie J Cover

[SvX] M.C-Margareth Chia on July 18, 2013 15:10

Stats for this track

This Week Total
Plays 4 249
Comments 34
Favoritings 17
Downloads 14
Report copyright infringement

More tracks by [SvX] M.C-Margareth Chia

[M.C ft Hydeko] All For You - Seo In Guk ft Jung Eun ji Cover (Ost. Reply 1997)

[DLM] T-ara ft Davichi - We were in love Cover

[M.C ft Hydeko] A Girl Meet Love - K.Will ft Tiffany Cover

[D-V,SS,W,M.C] I Don't Care - 2ne1 Cover

[M.C ft J.V] Lucky - Jason Mraz ft Colbie Caillat

View all

just a fun cover , requested from https://soundcloud.com/veronika-yuliani .. XD
sorry if it's not good enough.. so many fals ..maybe i'll remake it T.T
but i hope you like it ^^

lyrics:
Seems like everybody's got a price,
I wonder how they sleep at night.
When the sale comes first,
And the truth comes second,
Just stop for a minute and smile

Why is everybody so serious?
Acting so damn mysterious?
Got your shades on your eyes
And your heels so high
That you can't even have a good time

[Pre-chorus:]
Everybody look to their left (yeah)
Everybody look to their right (uh)
Can you feel that (yeah)
We're paying with love tonight?

[Chorus:]
It's not about the money, money, money
We don't need your money, money, money
We just wanna make the world dance,
Forget about the price tag
Ain't about the (uh) Cha-Ching Cha-Ching
Ain't about the (yeah) Ba-Bling Ba-Bling
Wanna make the world dance,
Forget about the price tag.

[Jessie J]
We need to take it back in time,
When music made us all unite!
And it wasn't low blows and video hoes,
Am I the only one getting tired?

Why is everybody so obsessed?
Money can't buy us happiness
Can we all slow down and enjoy right now?
Guarantee we'll be feeling alright

[Pre-chorus]

[Chorus]

[B.o.B]
Yeah yeah
Well, keep the price tag
And take the cash back
Just give me six strings and a half step
And you can, can keep the cars
Leave me the garage
And all I, yes all I need
Are keys and guitars
And guess what, in 30 seconds
I'm leaving to Mars
Yeah we leaving across
These undefeatable odds
It's like this man
You can't put a price on a life
We do this for the love
So we fight and sacrifice
Every night
So we ain't gonna stumble and fall
Never
Waiting to see or send a sign of defeat
Uh uh
So we gonna keep everyone
Moving their feet
So bring back the beat
And then everyone sing
It's not about the money

[Chorus 2x]

[Jessie J ‒ Outro]
Yeah yeah
Oh-oh
Forget about the price tag

34 Comments

34 timed comments and 0 regular comments

Add a new comment

You need to be logged in to post a comment. If you're already a member, please or sign up for a free account.

Share to WordPress.com

If you are using self-hosted WordPress, please use our standard embed code or install the plugin to use shortcodes.
Add a comment 0 comments at 0.00
    Click to enter a
    comment at
    0.00