hide

About

Audio Content Manager for SoundCloud. I'm also a radio producer and a musician. I love stories. I love music. I love stories about music!

Jayme Catsouphes   San Francisco, United States

Follow Share a track
  • A Comment on Lukas Zeickner's
    Play
    Noir in 3 moods ~ [extended version] at 0.28
    on April 01, 2014 20:28

    Really love these pieces. Great moods, for sure!

  • A Comment on Sidewalk Chalk's
    Play
    Nashville at 0.52
    on March 10, 2014 21:14

    Love the clarinet there!

  • A Comment on Zachary John LaVigne's
    Play
    Christmas Every Day at 1.33
    on February 05, 2014 22:15

    Dude, that artwork haha. Love the groove.

  • A Comment on Kevin Yarbrough's
    Play
    Fantasyland at 3.35
    on February 03, 2014 18:58

    Nice one dude! Very chill. Took me right to Focusland, blasting through emailz

  • A Comment on Marketplace Tech's
    Play
    The NSA is trying to build the fastest computer... at 1.20
    on January 07, 2014 21:02

    A quantum computer?! Only time I've heard this mentioned before was Michael Crichton's novel, Timeline. Crazy!

  • A Comment on Bruce Springsteen's
    Play
    High Hopes at 1.07
    on December 20, 2013 16:28

    The Boss! Sounds like he's been hanging in New Orleans, love it

  • A Comment on WaitWait's
    Play
    Terry Gross' Fresh Air Air Freshener - NPRoduct... at 0.29
    on December 13, 2013 20:36

    Haha impressive :)

  • A Comment on Rawbell [4 old kids]'s
    Play
    Rawbell - Star Tracks (Enterprise Edition) at 2.36
    on December 03, 2013 20:59

    Haha nice one

  • A Comment on CIR's
    Play
    Introduction from SoundCloud at 3.03
    on November 26, 2013 22:40

    @LatinPulse: Thanks so much for sharing your story and support!

  • A Comment on Kevin Yarbrough's
    Play
    Slow Traffic Keep Right at 0.31
    on November 26, 2013 01:37

    Haha I totally expected this to be a speedmetalfacemelter riff. The type of riff that yells "HAY SLOW TRAFFIC!@! STAY THE HELL OVER TO THE RIGHT!" But this is very pretty, too. Nicely done!

  • A Comment on Jayme Catsouphes's
    Play
    Everything I Do [061712] at 1.41
    on November 22, 2013 22:57

    @Drew Ford Music: Haha me too! Thanks for the support

  • A Comment on Jayme Catsouphes's
    Play
    Everything I Do [061712] at 0.57
    on November 22, 2013 22:56

    @Morí: Thanks a lot! Yeah, love that guitar :)

  • A Comment on CopsNRobbers's
    Play
    Dark Corners at 3.45
    on November 20, 2013 21:29

    Really like this bit at the end! Great tune man

  • A Comment on WBEZ's
    Play
    Fear of Frying, Time Traveler's Edition: Chicag... at 4.30
    on November 19, 2013 21:18

    Oh man, that guy has such a great voice!

  • A Comment on Fan Bros's
    Play
    FanBrosShow Episode No. 30 - The Junot Diaz Epi... at 4.25
    on November 19, 2013 03:59

    Woah, powerful idea beautifully stated. And dropped so casually ha. This whole episode is filled with wisdom. Thanks for that. Can't wait to read Junot's books.

  • A Comment on salvatorenuccio's
    Play
    Fludio-Nuccio "Blaze Sicade" RMX at Smithsonia... at 0.46
    on November 14, 2013 18:51

    Yeah, nice! Love the jazzy bit with the old school synth bass

  • A Comment on The Parmesans's
    Play
    See For Yourself (album version) at 0.22
    on November 04, 2013 22:30

    Hopes and dreams have farted?? :o couldn't resist, sorry! Love your tunes!!

  • A Comment on Kevin Yarbrough's
    Play
    One Rough, Tired Hour at 1.04
    on November 04, 2013 19:13

    Nice, really liked it. MOAR plz

  • A Comment on Kevin Yarbrough's
    Play
    One Rough, Tired Hour at 0.12
    on November 04, 2013 19:12

    Did you get your looper?!

  • A Comment on The Proofs's
    Play
    Wise Man Rag at 1.06
    on November 02, 2013 00:27

    @FlipandFly: Thanks! I love the bass sound of that reed organ. The low C really resonates

  • A Comment on HereBeMonsters's
    Play
    HBM028: Jonathan's Cadaver Paintings at 17.01
    on October 30, 2013 22:41

    Ugh god, listening to this sounds after all his descriptions is making me queasy haha

  • A Comment on Jayme Catsouphes's
    Play
    Everything I Do [061712] at 1.45
    on October 30, 2013 17:24

    @cfriverdog: Thanks! It is indeed an original song. Believe it or not, this was actually recorded on a dinky field recorder (Sony I believe) in my friend's bedroom haha

  • A Comment on Zachary John LaVigne's
    Play
    No Christmas Should Be Spent Alone at 0.51
    on October 29, 2013 18:13

    Love that glock, nice one man

  • A Comment on Jayme Catsouphes's
    Play
    Everything I Do [061712] at 0.45
    on October 29, 2013 17:49

    Thanks a lot!

  • A Comment on Jim Romenesko's
    Play
    Nate Silver at ONA13 at 0.13
    on October 18, 2013 19:37
  • A Comment on Andrew Mogridge's
    Play
    Shotgun Shirley at 2.01
    on October 15, 2013 18:56

    Love this riff coming out of that bass breakdown! Great story too. Nice work, sir!

  • A Comment on Andrew Mogridge's
    Play
    The Doctor is In ( Dock Boggs Smithsonian Remix) at 2.15
    on October 14, 2013 19:34

    This is really great! Super creative!

  • A Comment on KCRW's To The Point's
    Play
    Online Comments: Freedom of Speech or the Bane ... at 0.42
    on October 08, 2013 22:59

    Surprised there aren't more comments here :)

  • A Comment on BRAINFEEDER's
    Play
    Thundercat - Bowzer's Ballad (Dedicated to Lege... at 1.45
    on September 30, 2013 22:22

    This is great! Kinda reminds me of that Sun Ra song, "Advice to Medics"

  • A Comment on BRAINFEEDER's
    Play
    Thundercat - Bowzer's Ballad (Dedicated to Lege... at 0.47
    on September 30, 2013 22:19

    This is great! Kinda reminds me of that Sun Ra song, "Advice to Medics"

  • A Comment on Marketplace's
    Play
    Burlington, Vermont: Land of ice cream, skiing,... at 3.26
    on September 25, 2013 23:05

    Heady Topper is SOOOOOOOO delicious!

  • A Comment on kennedykarate's
    Play
    S.E.X. at 1.40
    on September 20, 2013 19:11

    @Jayme Catsouphes: Actually, guess I don't really need those adjectives there - Masterpiece. Dun.

  • A Comment on kennedykarate's
    Play
    S.E.X. at 1.40
    on September 20, 2013 19:10

    God, this is a lyrical and compositional masterpiece! Nice work!

  • A Comment on JazzStories's
    Play
    JazzStories: Wynton Marsalis at 1.52
    on September 11, 2013 18:09

    Yes, yes it does! Wysdom :)

  • A Comment on seams's
    Play
    Rilo at 3.09
    on September 09, 2013 18:05

    Really enjoying watching my level meters jump here :)

  • A Comment on Your Inner Life Podcast's
    Play
    Episode 1: What are you looking for? How do you... at 0.10
    on September 06, 2013 21:31

    Over easy, please :)

  • A Comment on vocalo's
    Play
    Maria Hinojosa and the New and Improved Latino USA at 1.50
    on September 06, 2013 19:00

    Yeah!! Congrats, Maria!

  • A Comment on KALW's
    Play
    The Grandmother of drag, a lighthouse for the g... at 5.45
    on August 27, 2013 02:24

    Be it! Great piece :)

  • A Comment on Shani Aviram's
    Play
    WBEZ podcast logo contest #1 at 0.04
    on August 26, 2013 23:57

    Haha I like that bit at the end!

  • A Comment on SoundCloud Community's
    Play
    SoundCloud Speaks - 004 - Edinburgh Fringe Fest... at 4.54
    on August 26, 2013 17:30

    @Olove: Better late than never right? Rhodes by SoundCloud Heroes

Share to WordPress.com

If you are using self-hosted WordPress, please use our standard embed code or install the plugin to use shortcodes.
Add a comment 0 comments at 0.00
    Click to enter a
    comment at
    0.00