hide

Need a gift for a gifted musician?

The SoundCloud Premium accounts also come as virtual gifts and it takes only two minutes to get one. Head over to our Gift page and check out the different Premium accounts starting at only €29 per year.

Gift page

About

Free-Base Josh Leston, Madison, United States

Follow
  • A Comment on Truth's
    Play
    Jhené Aiko - The Worst (Truth Remix) FREE DOWNLOAD at 0.00
    on July 06, 2014 12:57

    such a good remix. ferreall

  • A Comment on 16bit's
    Play
    16bit - Kissy Klassroom Mix at 0.36
    on June 27, 2014 03:11

    holy shit this bringing me back in time

  • A Comment on BlackMesa's
    Play
    Black Mesa - Around The Grounds [Sample] [H2O R... at 3.12
    on January 26, 2014 20:44
  • A Comment on Zentura Music's
    Play
    Zentura - Sonic masala SAMPLE at 0.48
    on January 10, 2014 17:51
  • A Comment on Major-7's
    Play
    Major7 & Capital Monkey & Vini Vici - Mind Game... at 2.45
    on January 10, 2014 17:39

    such a sick tune!

  • A Comment on Free-Base's
    Play
    Whats trap muzik?? at 1.09
    on January 10, 2014 04:23

    @Tim Hage (DJ Synthetik): thanks lol, i got a couple new one's im gunna post real soon

  • A Comment on L.A. Schmidt's
    Play
    A Song from Dave Langrud's dream at 0.25
    on November 18, 2013 03:59
  • A Comment on Dimentique's
    Play
    Koala - Oudezijds Voorburgwal at 1.41
    on September 23, 2013 13:55

    sick track man.

  • A Comment on ILLUZION's
    Play
    Illuzion - Breathe In (Original Mix) at 1.40
    on February 18, 2013 05:26

    This is sooo good. amazing

  • A Comment on ILLUZION's
    Play
    Illuzion - Breathe In (Original Mix) at 0.33
    on February 18, 2013 05:23

    Oooooooo O.O

  • A Comment on -Hizzle-'s
    Play
    Terrified (Free Trick or Treat EP DL in dsc.) at 3.04
    on February 15, 2013 10:50

    Dope track man. you've gotten so much better sense the last stuff i herd. i wanna hear some new

  • A Comment on Addison Sparks's
    Play
    Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe (Remix) (Demo) at 1.07
    on February 14, 2013 05:14

    Dude, Nice!

  • A Comment on Free-Base's
    Play
    FreeBase-Disorientation at 4.47
    on January 27, 2013 20:46

    @1000notestreak-1: thanks man much appreciated

  • A Comment on Free-Base's
    Play
    FreeBass-What? at 1.34
    on December 04, 2012 05:13
  • A Comment on Free-Base's
    Play
    TrapStepYaDigg(DubStepRapBeats) at 0.37
    on August 27, 2012 18:43

    @Skyzell: DL available now!

  • A Comment on Free-Base's
    Play
    FreeBass-DrumStep at 3.19
    on August 04, 2012 17:01

    @Ni dl|o_o|lb Xide: Ha. I do what i can :)

  • A Comment on BASESICK's
    Play
    BITCHPLAYME(BPM) - THAT'LL DO IT :) at 1.11
    on August 04, 2012 16:57

    Wooooo Fruity! sick track man

  • A Comment on Polish Ambassador's
    Play
    Flesh Prayers at 2.26
    on August 03, 2012 04:45

    Soooooo illlll

  • A Comment on Asai & Kidnas's
    Play
    Infected Mushroom - Wanted to & Sub Focus -... at 3.02
    on July 28, 2012 09:50

    idk how i havent herd this....... grade A shit

  • A Comment on Tim Hage (DJ Synthetik)'s
    Play
    Sleepless Knights (re-release) at 1.47
    on July 26, 2012 16:54
  • A Comment on Addison Sparks's
    Play
    Playtime at 1.36
    on July 23, 2012 18:58

    that wobble sooo sick

  • A Comment on Free-Base's
    Play
    FreeBass DrumStep(Clip) at 0.25
    on July 23, 2012 04:18
  • A Comment on Addison Sparks's
    Play
    Playtime at 1.14
    on July 23, 2012 03:00

    oh damn this shits ill

  • A Comment on Free-Base's
    Play
    FreeBass DrumStep(Clip) at 1.06
    on July 23, 2012 02:58

    Pushin stock Fl Studio Kick and Clap to the MAX! Lol

  • A Comment on Free-Base's
    Play
    FreeBass DrumStep(Clip) at 0.29
    on July 23, 2012 02:50

    @1000notestreak-1: thx for listening!

  • A Comment on Free-Base's
    Play
    FreeBass DrumStep(Clip) at 0.49
    on July 23, 2012 02:48

    @1000notestreak-1: :D

  • A Comment on Free-Base's
    Play
    FreeBass- Used to know at 3.02
    on July 05, 2012 21:33

    @Ni dl|o_o|lb Xide: Haha you always pick out the favorite parts of my tracks. but ya i'v been super busy, hopefully i'll be able to get back into it.

  • A Comment on Clint Greendeer's
    Play
    AriZona at 0.55
    on June 28, 2012 17:06

    omg clint... another amazing piece

  • A Comment on Free-Base's
    Play
    FreeBass- Mech Assault Ft. Thats Real Ent. at 0.29
    on May 03, 2012 06:58

    @cwrecksmics: just workin on some tracks dogg, you gotta come down here and get on some shit.

  • A Comment on Addison Sparks's
    Play
    1000NoteStreak & Skynetz - Hero™ at 3.05
    on April 27, 2012 23:32

    Good job nigga.

  • A Comment on Addison Sparks's
    Play
    Wonderland at 2.13
    on April 27, 2012 23:27

    i like this track broski

  • A Comment on Addison Sparks's
    Play
    Wonderland at 1.08
    on April 27, 2012 23:26
  • A Comment on Free-Base's
    Play
    FreeBass- Mech Assault Ft. Thats Real Ent. at 1.11
    on April 27, 2012 22:52

    @Zo DaPoet: Thx! appreciate it.

  • A Comment on Free-Base's
    Play
    FreeBass-Final Stand at 3.11
    on April 02, 2012 21:25

    @beat_of_a_mad_man: Thank you! im almost finished with my vip of this, and i got like 6 other tracks im working on atm. thx for the support and feedback :)

  • A Comment on Addison Sparks's
    Play
    Now I Can See at 2.14
    on March 21, 2012 03:12

    hell ya. good track

  • A Comment on Addison Sparks's
    Play
    Now I Can See at 1.14
    on March 21, 2012 03:11

    very nice man. i love the bass

  • A Comment on Free-Base's
    Play
    FreeBass-Final Stand at 4.36
    on March 21, 2012 02:43

    @1000notestreak-1: Thx man! just w8 till i drop some of my new stuff.

  • A Comment on Free-Base's
    Play
    FreeBass-Final Stand at 2.49
    on March 08, 2012 18:42

    @zero00cool: ya do u want the fl file or stems???

  • A Comment on Free-Base's
    Play
    FreeBass-Final Stand at 1.00
    on March 08, 2012 18:40

    @zero00cool: always :D

  • A Comment on Free-Base's
    Play
    FreeBass-Final Stand at 0.25
    on March 08, 2012 18:39

    @zero00cool: Thx!

Share to WordPress.com

If you are using self-hosted WordPress, please use our standard embed code or install the plugin to use shortcodes.
Add a comment 0 comments at 0.00
    Click to enter a
    comment at
    0.00