hide

Need a gift for a gifted musician?

The SoundCloud Premium accounts also come as virtual gifts and it takes only two minutes to get one. Head over to our Gift page and check out the different Premium accounts starting at only €29 per year.

Gift page

djdazeuno Josh Burns, Albuquerque, United States

Follow
  • A Comment on Ryan Kick's
    Play
    She Don't Like Violence (Xanax For Breakfast's ... at 2.33
    on April 15, 2014 04:41

    holy shit I've been looking for this forEVER...I even tried to message you on your old fb music page like a year ago. THANK YOU.

  • A Comment on DJ EQ's
    Play
    DJ EQ - Galaxy (Original Mix) at 1.18
    on December 07, 2012 21:27
  • A Comment on Anacron's
    Play
    Anacron - Schwing at 0.15
    on August 25, 2012 21:44

    hahaha you better have done that pelvic thrust when you said Schwing

  • A Comment on djdazeuno's
    Play
    Run at 2.19
    on November 30, 2011 19:39

    @BONU$$$: thanks man...gonna start working on some new shit soon, been way too long of a hiatus

  • A Comment on House79's
    Play
    DJ Pisces - 4AM Sound Of Deep House (Pt.1) - at 6.40
    on November 30, 2011 14:15

    What song is this?

  • A Comment on cermakk's
    Play
    Cermakk - Selfishone edit at 0.37
    on June 27, 2011 03:52
  • A Comment on Late Night Hustle's
    Play
    Late Night Hustle - I'm In Need (Preview-OUT NO... at 1.46
    on May 06, 2011 02:00

    love this! modern soul breakdown, funky as hell

  • A Comment on Late Night Hustle's
    Play
    Late Night Hustle - Give Me A Minute (OUT NOW O... at 0.29
    on May 06, 2011 01:57

    god damnit this is fresh...filtery funky goodness

  • A Comment on Late Night Hustle's
    Play
    Late Night Hustle - Gonna Make Ya Move (FREE DO... at 0.33
    on May 06, 2011 01:55

    bboys gone funky house, YES!!!

  • A Comment on 4DISCO Records's
    Play
    4DR003 Groove Savor - Gathered Together (SKingz... at 0.36
    on April 07, 2011 13:11

    GOD DAMNIT this is fresh! when's it out?

  • A Comment on Adam Port's
    Play
    Adam Port - Weekend (PID 009)
    on April 07, 2011 13:10

    This is great! any chance for a dl? or release info?

  • A Comment on 3 Stripes's
    Play
    Bombsteppers at 0.34
    on March 16, 2011 19:40

    god damn...fresh

  • A Comment on Anacron's
    Play
    Anacron - This Is Me at 3.08
    on March 06, 2011 18:31

    @Anacron: great my mc is broken he's stuck on dick mode

  • A Comment on Anacron's
    Play
    Anacron - This Is Me at 3.08
    on March 05, 2011 19:00

    and this is ME

  • A Comment on Yasumo's
    Play
    Yasumo - Motown Fanny (stompy.com exclusive) at 0.08
    on March 05, 2011 00:00

    haha I was just talking about Fannypack yesterday...good shit

  • A Comment on DJ Korss's
    Play
    Starlight at 1.10
    on March 03, 2011 00:16

    love it...great work as usual

  • A Comment on Boom le Choc's
    Play
    The Rolling Stones - Gimme Shelter (Boom le Cho... at 0.38
    on March 03, 2011 00:14

    god damnit this is fresh. release or dl anytime soon?

  • A Comment on Culture King's
    Play
    05 Lex Boogie - Golden at 0.22
    on March 01, 2011 19:15

    head nod shit

  • A Comment on Culture King's
    Play
    01 Moka Only - You Know What Love Is at 0.24
    on March 01, 2011 19:14

    love this...Moka always been one of my favorites

  • A Comment on Culture King's
    Play
    03 Willie Green - Vibe Vibration at 0.21
    on March 01, 2011 19:13

    I like this a lot...very nice

  • A Comment on Culture King's
    Play
    04 Anacron - Proverbial Slap f The OG Daze at 1.37
    on March 01, 2011 19:08

    hey that's me! haha

  • A Comment on Culture King's
    Play
    02 DJ Pocket - Light Tribute Pts. 1 and 2 at 1.01
    on March 01, 2011 19:08

    This is ridiculous...love it.

  • A Comment on Down N Dirty Djs's
    Play
    Chaka Khan - Ain't Nobody (2011 House Edit) at 1.19
    on February 26, 2011 18:22
  • A Comment on djdazeuno's
    Play
    Run at 1.22
    on February 11, 2011 23:54

    @R.E.D. Official: fo sho I'll def try to listen in. thanks again.

  • A Comment on djdazeuno's
    Play
    Run at 1.22
    on February 11, 2011 20:35
  • A Comment on Jean Tonique's
    Play
    Ecxellior - Butter (Jean Tonique Remix) (Snippet) at 0.35
    on February 01, 2011 02:14
  • A Comment on Satan's Circus's
    Play
    Ivan The Terrible - Back on Track (Original mix) at 0.01
    on January 29, 2011 17:40

    love this track

  • A Comment on Satan's Circus's
    Play
    Ivan The Terrible - Back On Track (Quinten 909 ... at 0.29
    on January 29, 2011 17:37
  • A Comment on DJ EQ's
    Play
    DJ EQ - Mercury (TEST FIRE) at 0.41
    on January 28, 2011 22:02

    Funky as always...love it

  • A Comment on Leon Du Star's
    Play
    Bryan Jones - 100% Fly (LDS RMX) at 0.11
    on January 27, 2011 01:05

    Great great track

  • A Comment on Leon Du Star's
    Play
    Leon Du Star - Live like a phonker at 0.15
    on January 27, 2011 00:00

    @djdazeuno: anywhere to buy this?

  • A Comment on Leon Du Star's
    Play
    Leon Du Star - Live like a phonker at 0.15
    on January 26, 2011 23:59

    fuck I love this song

  • A Comment on Toppen's
    Play
    hey princess! at 0.26
    on January 26, 2011 21:15

    wow, I love it, nice work

  • A Comment on Old SimGretina Account's
    Play
    Frenssu - Lady Love at 0.31
    on January 25, 2011 22:49

    great work as usual. I dig it

  • A Comment on djdazeuno's
    Play
    Run at 3.46
    on January 23, 2011 19:46
  • A Comment on Wine & Cheese's
    Play
    Climbing up the Ceiling
    on January 20, 2011 17:20

    nice! thank you

  • A Comment on djdazeuno's
    Play
    Run at 0.34
    on January 20, 2011 01:04
  • A Comment on Wine & Cheese's
    Play
    Climbing up the Ceiling
    on January 20, 2011 00:21

    is there an alternate dl for this? I wanna play this tomorrow!!

  • A Comment on Old SimGretina Account's
    Play
    Frenssu - Hope In Your Soul at 1.04
    on January 19, 2011 04:18
  • A Comment on Ivan the Terrible.'s
    Play
    The Hiiters - Triumphilius (Ivan The Terrible R... at 0.17
    on January 18, 2011 04:25

Share to WordPress.com

If you are using self-hosted WordPress, please use our standard embed code or install the plugin to use shortcodes.
Add a comment 0 comments at 0.00
    Click to enter a
    comment at
    0.00