hide

Need a gift for a gifted musician?

The SoundCloud Premium accounts also come as virtual gifts and it takes only two minutes to get one. Head over to our Gift page and check out the different Premium accounts starting at only €29 per year.

Gift page

About

I AM 20 YEARS OLD FROM ELIZABETH,NJ BORN AND RAISED I PROMOTE, DJ & RAP
C.E.O OF TEAM FRESH-G I SUPPORT : P.M.B (PROFIT MOTIVATING BUSINESS):RAP LABEL! DJ FOR TEAM WILDOUT, TEAM HILFIGER, POEGANG 908NATIOZ & REBEL GANG BUT YOU MITE HAVE SAW ME IN VIDEOS SUCH ASZ WOODBRIDGE ANTHEM PT2 S/O DJ LIL C4 http://youtu.be/kScabrBtcdY OR T.K.O( TEAM KNOCKOUT) ANTHEM http://youtu.be/OyCWW1cPSmo S/O DJ.KO

PROMOTER / DJ FRESH-G LIGHH

I DJ/PERFORM @ Parties If your Trying too Book me
Contact Me:9082422098
Email:ericharrell3636@yahoo.com / djfreshg36@gmail.com
FB: DJFRESH G HARRELL
TWITTER: @DJFRESHGLIKE

DEEJAY FRESH-G LIKE DJ FRESH-G LIGHHH, Elizabeth, United States

Follow
  • A Comment on @_BigAssJairito's
    Play
    Drop It Low x Remix [Final] - @ BigAssJairito at 0.32
    on June 03, 2014 22:45
  • A Comment on Super Molly Brothers's
    Play
    PACK OF NOW AND LATERS-Bandana- Castor Troy-Sha... at 2.40
    on June 03, 2014 12:40

    LETS GET IT..SHOOTER KEEP DATT THANG THOE #PMB #FRESHGDATT

  • A Comment on Jhaa Taylor's
    Play
    ITS NOT OKAY at 0.50
    on May 29, 2014 23:41

    lets go broskii

  • A Comment on Phoenix Th∆ Producer♫'s
    Play
    Bi$h Whet ?! ' [ FIRST TO CLUB ) - Phoenix The ... at 1.08
    on January 02, 2014 18:24
  • A Comment on Deejaydru's
    Play
    Kid Ink x Chris Brown - Show Me (Dj Dru Rmx) at 1.37
    on December 03, 2013 15:40

    Dammmmmmmmmm #SHEESH I GOTTA DROP THIS MY NEXT EVENT

  • A Comment on Dj.Flyy #TDMG's
    Play
    Pound Cake FlyyMix at 1.00
    on December 03, 2013 15:06

    Dammmmm less fuccn go cuh

  • A Comment on DeejayL-Spiz's
    Play
    L-Spiz - Get Control ( Preview ) at 0.37
    on June 07, 2013 02:29

    Its get crazy on dis part #ga damm

  • A Comment on 93rd's
    Play
    Call Me Maybe ( Lil Connect Anthem ) - 93rd & ... at 0.55
    on May 24, 2013 00:46

    Fucc it upp less go

  • A Comment on DeeJay Young.S201 #WBR's
    Play
    He loves Me too x JiddyJidd Ft Dj Brh Brh G at 1.13
    on April 22, 2013 00:35
  • A Comment on DjLilC4's
    Play
    Let Me See You Ft DJ LilC4 & J-O ( Party Versio... at 0.29
    on April 18, 2013 03:22

    Gaaaaa dammmm less fuccin go bruh #FRESHGDATT

  • A Comment on loose_skrewz87's
    Play
    Last Days Rmx at 0.49
    on April 16, 2013 14:51

    Good shit fam ya went off #R.I.P TAYE

  • A Comment on DeeJay Young.S201 #WBR's
    Play
    DeejayBrhBrh.G Ft Fresh.G- Throw It Back [#TBG]... at 0.25
    on April 12, 2013 22:12

    Shit ready I am dj Fresh-G hmu on dat ig:dj_freshg #FRESHGDATT

  • A Comment on DeejayL-Spiz's
    Play
    L-Spiz - Its Going Down at 1.01
    on April 12, 2013 01:12

    Shxt body bruh #FreshGDatt #SPIZZIEDATT

  • A Comment on к.ғσsтα ∂α gяεαт's
    Play
    Kdg-Come A Little Closer at 1.49
    on March 31, 2013 08:06

    Poedattt shxt body

  • A Comment on ★ DJ King Tiger-Z BITCH!★'s
    Play
    Front Back - DJ King Tiger-Z Ft. DJ Light Up (J... at 1.11
    on January 04, 2013 04:59

    Ayeeee shxt body

  • A Comment on DeejayL-Spiz's
    Play
    L-Spiz - Dontcha - Soundcloud Version at 0.42
    on December 25, 2012 03:39

    less goo spiz#boom

  • A Comment on Go Mike Gip's
    Play
    Sweet Love (Mike Gip Party Remix) at 0.48
    on December 23, 2012 16:13

    This shxt tuff #GoodShxt Mike Gip

  • A Comment on @_BigAssJairito's
    Play
    Swimming Pools [Kuddie J Remix] - Kendrick Lamar at 1.32
    on December 16, 2012 15:27
  • A Comment on DjMimiBBC's
    Play
    Dj Exclusive& Dj Mimi- Watch Me Pop at 0.59
    on November 13, 2012 17:24
  • A Comment on DjLilC4's
    Play
    Dive In Ft Dj LilC4 ( MY VERSION ) 1MINUTE BOOT... at 0.36
    on November 04, 2012 23:16

    YOOO YU CRAZY FOR DI8S BRUH #SHXT BODY AINT NO SECRET

  • A Comment on DJ LILMAN973's
    Play
    Always strapped 2k12 at 0.03
    on October 23, 2012 19:07

    got my download#turnup this that new wrk

  • A Comment on Roland Spliff #Jersey's
    Play
    No lie - Low Eyes (Freestyle) at 0.50
    on October 23, 2012 18:22

    i fucc's wit this bra

  • A Comment on Deejay Kayo's
    Play
    Don't Wake Me Up at 0.27
    on October 02, 2012 18:38

    THIS MY SHXT BROOO

  • A Comment on TrueHeffTWO's
    Play
    Many Men (1 Minute Kill) at 0.37
    on October 02, 2012 18:26

    this part rite here sheesh#TWO

  • A Comment on DjLilC4's
    Play
    Diyah Anthem Pt.2 ( Make It Jump ) #Cypher ! at 0.56
    on September 29, 2012 17:59

    less fuccin go bruh i love dis part #TLM #TWO WE OUT CHEAA

  • A Comment on i_juiceboy1's
    Play
    OFFICIAL POP ANTHEM (JuiceBoy) at 0.49
    on September 24, 2012 17:54

    juiceboy shouldve got signed after dis tracc#mann these girlz is pop's

  • A Comment on DjMimiBBC's
    Play
    PC ft Dj Mimi- My shyt get fat at 0.53
    on April 03, 2012 16:02

    omg dis drop is cray!

  • A Comment on Dj.Flyy #TDMG's
    Play
    Crack Head Tries To Fiqht Meek Millz LMAO at 1.09
    on September 19, 2011 02:12

    yo tho ya shit upp lmao!

  • A Comment on MsPorsh's
    Play
    Switch ! at 0.48
    on April 06, 2011 17:42

    go's nd like kno datt#legooo aint kno secret

  • A Comment on daseanlane's
    Play
    07 extraordinary-ft.blaze
    on April 06, 2011 17:40

    @daseanlane: da cuzz murda go in like aint kno secret mann snow datt!

Share to WordPress.com

If you are using self-hosted WordPress, please use our standard embed code or install the plugin to use shortcodes.
Add a comment 0 comments at 0.00
    Click to enter a
    comment at
    0.00