hide

Need a gift for a gifted musician?

The SoundCloud Premium accounts also come as virtual gifts and it takes only two minutes to get one. Head over to our Gift page and check out the different Premium accounts starting at only €29 per year.

Gift page

DJ ATOM MARINA DEL REY, United States

Follow
  • A Comment on DJ7000's
    Play
    NEW PREVIEW at 0.40
    on August 04, 2014 02:07

    Nice transition!

  • A Comment on DJRxcSteady's
    Play
    Playa Shit (Prod. By 9th Wonder) NOW ON WILL RA... at 0.37
    on July 24, 2012 07:37

    love the beat!!!

  • A Comment on Justine Morales's
    Play
    Yg-up remix justine at 1.26
    on July 11, 2012 04:45

    i like the new tempo on it :D

  • A Comment on kiddknockoutt(キッドノックアウト)'s
    Play
    Flippers(Original) at 2.32
    on March 01, 2012 02:01

    keep practicing :)

  • A Comment on Vengeance-Sound's
    Play
    www.vengeance-sound.com - Soundset - Dubstep vo... at 0.25
    on February 10, 2012 03:22

    @Electrode (Official): electrode i see you all over soundcloud lol im just gonna follow...follow back?

  • A Comment on DJ EQ's
    Play
    DJ EQ - Appleseed (Jackie Remix) EXTRACT at 0.29
    on January 17, 2012 03:23

    @em_cee92: fuck yeah!!! hella groovy!!!

  • A Comment on The Zoologist's
    Play
    Gamer
    on October 06, 2011 01:35

    fucken ill...man i downloaded it straight to my iphone ;D

  • A Comment on DjAlkoe's
    Play
    Foster The People Ft. Ton!c - Pumped Up Fly Kic... at 2.01
    on October 03, 2011 18:38

    @DjAlkoe: tonic has inspired me to produce in many ways...if it wasnt for people like tonic,luckydate, and other at home producers i wouldnt have started to chase this dream.. i just see more capability in tonics tracks other than dutch tracks he makes..but then again thats what he's known for..why fix something that aint broken ? u get me?.i appreciate all of tonics work because it inevitably made him who he is now..my opinion is one of millions anyways

  • A Comment on DjAlkoe's
    Play
    Foster The People Ft. Ton!c - Pumped Up Fly Kic... at 2.01
    on October 03, 2011 18:17

    @DjAlkoe: dont get me wrong tho im a big tonic fan! i have some of his tracks in my iphone ;D but yeah...i guess im just getting tired of dutch :/

  • A Comment on DjAlkoe's
    Play
    Foster The People Ft. Ton!c - Pumped Up Fly Kic... at 2.01
    on October 02, 2011 06:27

    @DjAlkoe: dam this drop is dissappointing all of tonic's drops sound the same :-/ that same dutchy sound he uses with the malstrom synthesizer

Share to WordPress.com

If you are using self-hosted WordPress, please use our standard embed code or install the plugin to use shortcodes.
Add a comment 0 comments at 0.00
    Click to enter a
    comment at
    0.00