hide

Need a gift for a gifted musician?

The SoundCloud Premium accounts also come as virtual gifts and it takes only two minutes to get one. Head over to our Gift page and check out the different Premium accounts starting at only €29 per year.

Gift page

DEMO_ONE DJ DEMO_ONE, WEST COAST, United States

Follow
  • A Comment on Madeon's
    Play
    Madeon - Icarus at 0.07
    on February 28, 2012 04:51

    Madeon!!! Nothing but the best!!!! MASSIVE!

  • A Comment on Audio Geek's
    Play
    Theophilus London - All Around The World (Audio... at 2.54
    on January 22, 2012 20:42

    This exactly where I dropped one lol good shit thoo!

  • A Comment on DEMO_ONE's
    Play
    Everybody Is Ghetto Now!(ELECTRO HOUSE MIX 2011... at 0.28
    on October 03, 2011 20:28

    @gregstreetny: lol I think so to haha and thanks for the feed back would you mind helping promote! Lol thanks and much love.

  • A Comment on DEMO_ONE's
    Play
    Everybody Is Ghetto Now!(ELECTRO HOUSE MIX 2011...
    on September 30, 2011 06:15

    @_Greg street lol I think so to haha and thanks for the feed back would you mind helping promote! Lol thanks and much love.

  • A Comment on AnonymDiscJokey's
    Play
    Shuffle Mix at 7.07
    on September 02, 2011 00:38

    Good shit man keep up the good work . just make sure next time your intro doesnt start right into the song have a build up lol its good thoo! :D keep it up!

  • A Comment on AnonymDiscJokey's
    Play
    Shuffle Mix at 5.54
    on September 02, 2011 00:36
  • A Comment on AnonymDiscJokey's
    Play
    Shuffle Mix at 2.28
    on September 02, 2011 00:36

    and this? lol

  • A Comment on AnonymDiscJokey's
    Play
    Shuffle Mix at 1.53
    on September 02, 2011 00:36

    what song is this?

  • A Comment on DEMO_ONE's
    Play
    Are You Ready for the Beef?(Saturday Night ZenE... at 8.26
    on August 30, 2011 05:48
  • A Comment on 2Complex's
    Play
    Other Ego - Titanium (2Complex Remix Edit) at 1.42
    on August 29, 2011 00:47

    @2Complex love how chill this is very unique indeed.

  • A Comment on Smoody Groovez (Official)'s
    Play
    At The Lobby (Instrumental version) - Smoody Gr... at 2.36
    on August 29, 2011 00:40

    Love how laid back and chill this tune is really mellow... Keep up the good work.!

  • A Comment on 2Complex's
    Play
    Other Ego - Titanium (2Complex Remix Edit) at 1.13
    on August 29, 2011 00:38

    Fucking love the build up to this, so sexy gonna include it in my set for sure! Maybe a laid back mellow mix too! good shit bro sick tune with out a doubt.

  • A Comment on DEMO_ONE's
    Play
    Big Booty Bieber(The No Headphones Mix) at 3.21
    on August 26, 2011 08:14

    @HALP MEH!: Ha thanks but I just mixed the songs lol

  • A Comment on DEMO_ONE's
    Play
    Big Booty Bieber(The No Headphones Mix) at 2.45
    on August 26, 2011 07:42

    @Bryan Bax: thanks man! more too come soon.

  • A Comment on DJ Xcess's
    Play
    My fire for you at 0.01
    on June 06, 2011 20:30

    what song is this?

Share to WordPress.com

If you are using self-hosted WordPress, please use our standard embed code or install the plugin to use shortcodes.
Add a comment 0 comments at 0.00
    Click to enter a
    comment at
    0.00