hide

Need a gift for a gifted musician?

The SoundCloud Premium accounts also come as virtual gifts and it takes only two minutes to get one. Head over to our Gift page and check out the different Premium accounts starting at only €29 per year.

Gift page

About

Artillery Da God is a 25 yr old rapper from Richmond,VA. He is the Founder and Ceo of Commando Entertainment. He is also a top tier Battle rapper in the SRL( Supreme Rap League). For booking and features call 804-475-7489.

ARTILLERY DA GOD Mario Williams, RICHMOND, United States

Follow
  • A Comment on Dyfferant Demeanor's
    Play
    Lookin Ass (nicki minaj cover) x Dyfferant Deme... at 0.24
    on March 04, 2014 16:24
  • A Comment on MYNXXX804's
    Play
    Mynxxx-Breed Levels (Levels Remix) feat ARTILLE... at 0.08
    on March 03, 2014 08:51

    This shit a banger

  • A Comment on King Muzik's
    Play
    In Da Club (Remix) ft. Zones, Artillery Da God,... at 0.02
    on February 25, 2014 19:29
  • A Comment on ARTILLERY DA GOD's
    Play
    I GET DAT MONEY featuring RedBoi & Semi Auto at 1.49
    on February 04, 2014 01:59
  • A Comment on ARTILLERY DA GOD's
    Play
    Ready for em all feat. @ShowSlimStunna at 1.32
    on February 04, 2014 01:58
  • A Comment on MYNXXX804's
    Play
    Mynxxx-Breed Levels (Levels Remix) feat ARTILLE... at 1.34
    on November 26, 2013 05:32

    Featuring Artillery Da God

  • A Comment on Twisted Beatz (Follow Me)'s
    Play
    Lil Vator Woodz ft Trill Woodz (bet ah do)Prod... at 1.25
    on June 20, 2013 04:03

    If yall do a remix for this you gotta hit me up to punish this track...#BetAhDo

  • A Comment on Twisted Beatz (Follow Me)'s
    Play
    Lil Vator Woodz ft Trill Woodz (bet ah do)Prod... at 1.15
    on June 20, 2013 04:03
  • A Comment on Twisted Beatz (Follow Me)'s
    Play
    Lil Vator Woodz ft Trill Woodz (bet ah do)Prod... at 0.13
    on June 20, 2013 04:02

    Dis Dat Real Street Shit

  • A Comment on TG aka MR ALREADY's
    Play
    Bak road ft quik at 1.52
    on June 20, 2013 04:01

    #SmokinOnSomeKillaButINeedAnotherRello...HoodShit

  • A Comment on SteadyFlowMusic.com's
    Play
    Dead or alivespace kowboy2 at 0.54
    on June 20, 2013 03:58

    hot lyrics...your vocals are a little too low tho

  • A Comment on SteadyFlowMusic.com's
    Play
    Dead or alivespace kowboy2 at 0.36
    on June 20, 2013 03:57

    Mean ass sample

  • A Comment on Big John Music's
    Play
    OJ Marley x Big John - I Be On Dat REMIX at 0.46
    on June 20, 2013 03:56

    #NiggaWhereTheDankAt

  • A Comment on Modest Hype's
    Play
    Modest Hype - HOLLA AT ME at 0.05
    on June 20, 2013 03:55

    Thisbeat starts of subtle then turns up......I fucks with this one hard bruh

  • A Comment on Big John Music's
    Play
    Lil Chris (M.I.C) x Big John - Made It Now at 0.27
    on June 20, 2013 03:54

    Got me feelin like I made it big/All these hoes want to do the kid/.......#Banger

  • A Comment on Ramsay Tha Great's
    Play
    Vontae x flyboy - extraordinary ( extra ordinary) at 2.15
    on June 20, 2013 03:49

    All my niggas extraordinary....yeah this a fuckin banger bruh.If ever you want to remix this hit me up cause this shit hot

  • A Comment on DaCrooklynDodger's
    Play
    Black Girl Rock at 0.33
    on June 20, 2013 03:44

    I like this beat and you rode it smoothly.I like how you maintained the topic

  • A Comment on djdroc's
    Play
    Artillery Da God Ft Dj D-Roc-Pour it up (Remix) at 0.03
    on April 02, 2013 13:59

    You gotta set this up to be downloadable

  • A Comment on PNWESTREETTEAM's
    Play
    LOVE SOSA REMAKE TRE SAVAGE at 0.54
    on December 19, 2012 20:52

    #Downloaded

  • A Comment on ARTILLERY DA GOD's
    Play
    I GET DAT MONEY featuring RedBoi & Semi Auto at 2.04
    on November 01, 2012 17:28

    @Redd Report: We should get together on a track bruh

  • A Comment on Frank Math's
    Play
    Frank Math - Quinine Dreams
    on July 18, 2012 04:38

    This shit is like dat

  • A Comment on YUNG REECE PRODUCTIONS's
    Play
    New R&B Sounds
    on May 30, 2012 05:13

    This shit is crazy....me and my queen can punish this track

  • A Comment on YoungMenaceInc's
    Play
    WHAT U GON DO
    on May 29, 2012 03:18

    THIS SONG IS CRAZY BRUH

Share to WordPress.com

If you are using self-hosted WordPress, please use our standard embed code or install the plugin to use shortcodes.
Add a comment 0 comments at 0.00
    Click to enter a
    comment at
    0.00